Da li je uvek protivzakonito ubiti ženu?
Od samog začetka marketinga kakav danas poznajemo, ženski lik je jedan od najboljih izbora za reklamiranje najrazličitijih proizvoda a iako emancipacija uzima daha i u najzabačenijim krajevima kugle zemaljske, to je i dalje praksa i ne smatra se nekim vidom „eksploatacije“ žena. Naprotiv.
Fenomen lepog lica i još lepšeg tela možda je jedino napredovao u polju zbunjenog, lutkastog, treba-mi-pomoć pogleda, jer potreba zadovoljavanja iskonske potrebe zaštitnički nastrojene prinčevske mase više ne drži primat nad jakom, postojanom, znam-šta-hoću populacijom žena.
Uostalom, ako ćemo se poslužiti onom „ko nosi pantalone“ i prostom činjenicom da novčanik, izgleda, ostaje u džepu istih, sa bilborda će nam se uskoro možda i češće smešiti muževnije crte lica, praćene, naravno, još muževnijim polu nagim telima.
No, da li ćemo se zaustaviti na vreme u još jednoj borbi za „ravnopravnost“ polova ili ćemo još otići i u dijametralnu suprotnost ne tako davnih vremena…pitam se, pitam…?!
Do tada, smešna strana istorije kao svedočenje sa, ipak, blago gorkim prizvukom:
Za P.U.L.S.E Maša Jusufi