Medjunarodni festival kreativnosti Kanski lavovi 2011.

Medjunarodni festival kreativnosti Kanski lavovi 2011.

58. Medjunarodni festival kreativnosti, poznatiji kao Kanski lavovi/Cannes Lions, upravo je završen. Trajao je od 19-25 juna.

Kanski lavovi je najveći svetski festival kreativnosti i komunikacije. Jedino globalno mesto okupljanja za paradu najinventivnijih i najkreativnijih umova u reklamnoj industriji.

Inspirisan Kanskim filmskim festivalom koji je osnovan još 1946. grupa svetskih filmskih reklamnih agencija SAWA smatrala je da stručnjaci za reklame treba da imaju svoje mesto okupljanja i da za svoj rad budu zapaženi i nagradjeni.

1954. prvi Festival kreativnosti održao se u Veneciji. Prijavilo se 187 učesnika iz 14 zemalja sveta. Sledeće godine se održao u Monte Karlu, a od 1956. Kan je zvanično izabran za Festival.

Ove godine je na Festivalu učestvovao najveći broj učesnika do sada : 30.000 predstavnika iz 90 zemalja sveta koji su se nedelju dana takmičili za najprestižnije nagrade iz sveta reklame i komunikacije u 13 kategorija : Cyber, Design, Direct, Film, Film Craft, Media, Outdoor, PR, Press, Promo & Activation, Radio, Titanium & Integrated i Creative Effectiveness Lions.

Lista nagradjenih reklamnih agencija za 2011:

Agencija McCann Erickson iz Bukurešta osvojila je dve glavne nagrade Grand Prix u kategoriji za Promo&Activation i za Direct Lions sa  svojom provokativnom kampanjom za rumunske čokoladice pod nazivom American Rom

httpv://www.youtube.com/watch?v=Tt9NBtW4sbA&feature=player_embedded

McCann Erickson iz Beograda  osvojio je  Bronzanog lava u kategoriji Media Lions za kampanju Prevencija samoubistva

httpv://www.youtube.com/watch?v=8-JPDOUjZYk&feature=player_embedded

Agencija Clemenger BBDO iz Melburna osvojila je Grand Prix u kategoriji PR Lions, sa kampanjom za Nacionalnu australijsku banku  (NAB) pod nazivom Break Up

httpv://www.youtube.com/watch?v=iBoXvgysltw&feature=player_embedded

Grand Prix u kategoriji Media Lions dobila je reklamna agencija Cheil Worlwide iz Koreje za Homeplus Subway Virtual Store

 

httpv://www.youtube.com/watch?v=nJVoYsBym88

Decode Jay-Z with Bang kampanja agencije iz Njujorka DROG5, dobila je dve nagrade :u kategoriji za Outdoor Lions i za Titanium & Integrated Lions

httpv://www.youtube.com/watch?v=rj_9xqfX5Os

Nagradu u kategoriji Press Lions ove godine je za klijenta Samsonite dobila agencija JWT SHANGHAI iz Kine sa kampanjom Heaven and Hell sa porukom da Samsonite koferi mogu da izdrže i Pakao neoštećeni

U kategoriji za Design čovekove sredine nagradu je dobila agencija Digital Kitchen iz Čikaga za reklamu The Cosmopolitan of Las Vegas

httpv://www.youtube.com/watch?v=RudMPz1tEyA

U kategoriji za Creative Effectiveness Lions pobedila je agencija Abbott Me Ad Vickers BBDO iz Londona, Engleska sa kampanjom Sandwich

httpv://www.youtube.com/watch?v=pudN7IwELcw&feature=player_embedded

Grand Prix za najinteresantniju kategoriju na Festivalu Film Lions dobila je ponovo agencija DROGA5 iz Njujorka za kampanju After Hours Athlete

httpv://www.youtube.com/watch?v=5NkgWENHheg

Retrospektiva  nagradjenih reklama iz najpopularnije  kategorije Film Lions od 2010-2000

2010

Reklama za Old Spice The Man Your Man Could Smell Like, prošlogodišnji je pobednik koja je preko noćij postala novi komercijalni hit u Americi. Delo je  kreativnog tima agencije Wieden + Kennedy

httpv://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE&feature=player_embedded

2009

2009. Grand Prix je dobila agencija Tribal DDB iz Holandije za Philips. Naziv kampanje je Carousel

httpv://www.youtube.com/watch?v=lQ3D4CqHbJM&feature=player_embedded

2008

Grand Prix za Cadbury pod nazivom Gorilla, delo je kreativnog tima Fallon iz Engleske

httpv://www.youtube.com/watch?v=Wy52yueBX_s&feature=player_embedded

2007

 

Reklamna agencija Ogilvy&Mather iz Kanade je za kampanju Evolution, za Dove,  dobila Grand Prix

httpv://www.youtube.com/watch?v=sfAPT1_0TDg&feature=player_embedded

2006

Gran Prix za Guinness, Noitulove, agencije Abbot Mead Vickers BBDO iz Engleske

httpv://www.youtube.com/watch?v=EoLwfkRvLfk&feature=player_embedded

2005

Za klijenta Hondu, Wieden+Kennedy je dobio Film Grand Prix za Grrr

httpv://www.youtube.com/watch?v=VwRCBHhyrAA&feature=player_embedded

2004

Kompanija TBWA iz Engleske je dobila Grand prix za Sony Play Station Mountain

httpv://www.youtube.com/watch?v=bmKR7rJKszw&feature=player_embedded

2003

Kampanja za Ikea-u, pod nazivom Lamp, reklamne agencije Crispin+Bogusky dobila je Grand Prix

httpv://www.youtube.com/watch?v=NeyEXt7-0jU&feature=player_embedded

2002

Grand Prix za 2002. je primila agencija Wieden+Kennedy za klijenta Nike, za kampanju Tag

httpv://www.youtube.com/watch?v=fpyhpisoWf4&feature=player_embedded

2001

Za sportski kanal Fox, agencija Cliff Freeman and Partners dobila je Grand Prix za Fox campaign

httpv://www.youtube.com/watch?v=vaWKPpU2Uzc&feature=player_embedded

2000

Još jedna reklama koja je preko noći postala popularna je timski rad agencije DDB za Budweiser, Whassup

httpv://www.youtube.com/watch?v=W16qzZ7J5YQ&feature=player_embedded

 

Za P.U.L.S.E /Snežana Moračić

Pratite diskusiju na ovu temu
Obavesti me
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
View all comments