Mleko, mалако, milk, milch, mjölk…

Mleko, mалако, milk, milch, mjölk…

Nije lako biti  istovremeno kreativan i originalan u današnjim uslovima i biti zapažen. Fotografu i ekspertu u retuširanju i digitalnoj fotografiji Andreju Razumovskom, poznatim kao Razum, je uspelo. Svoje znanje doveo je do perfekcije. Napravio je izvanrednu seriju fotografija sa specijalnim efektima pod nazivom Молоко, Mleko.

Ova Andrejina digitalna manipulacija može da se shvati kao pornografija, a može i kao vispren i inspirativan trik. Umetnost ili jeftina komercijalna estetika?

Prosudite sami.

Kad smo već kod mleka, kalifornijski Milk Processor Board zabrinut zbog nagle smanjenosti  potrošnje mleka u Americi angažovao je 1993. reklamnu agenciju Goodby Silverstein & Partners da napravi kampanju da se mleku vrati važnost i poveća upotreba.

Kampanja pod nazivom Got Milk? je postigla veliki uspeh i 2002. je svrstana u 10 najboljih reklama svih vremena. Angažovane su poznate ličnosti iz sporta, muzike, filma, televizije, kao i fiktivni karakteri iz stripova. ‘Brkovi od mleka’ i propratni slogan ‘Gde su vam brkovi’,  postali su poznati širom sveta. Potrošnja mleka se u Kaliforniji, a i širom Amerike, znatno povećala. 2006. kampanja se proširila i na špansko tržište pod nazivom Toma Leche?

Za P.U.L.S.E / pripremila Snežana Moračić

 

Tekstovi o fotografiji na portalu P.U.L.S.E

Pratite diskusiju na ovu temu
Obavesti me
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
View all comments