Činjenica je da je potpis Lennon – McCartney ispod većine kompozicija The Beatlesa često obična fikcija, te da su Lenon I Mekartni najčešće sami stvarali kompozicije koje su zajednički potpisivali. Onima koji dobro poznaju rad The Beatles-a nije teško da prepoznaju pesme u kojima dominira jedan od najistaknutijih članova grupe. Međutim i tu ima zabluda. Sledi spisak i komentar koji je sastavio John Lennon, lično.
LOVE ME DO – Pol je napisao glavnu strukturu pesme kada je imao šesnaest godina ili ranije. Mislim i da sam ja uradio nešto oko sredine.
P.S. I LOVE YOU – Pol. Mislim i da sam mu ja nešto pomogao. Ovo je trebalo da bude pesma tipa grupe „Shelters“.
PLEASE,PLEASE ME – Ovu sam ja napisao. Hteo sam da bude nešto kao Roj Orbinson.
FROM ME TO YOU – Pol i ja. Napisali smo je zajedno u jednom kombiju.
THANK YOU GIRL – Pol i ja. Blesava pesma koju smo zajedno sklepali.
SHE LOVES YOU – Zajedno. Napisali smo je na turneji.
MISTERY – Obojica, ali veći deo je moj, mislim.
DO YOU WANT TO KNOW A SECRET – Ja. Napisao sam je za Džordža.
I CALL YOUR NAME – Ja. Počeo sam je kada sam imao oko 16 godina i završio sam refren osam godina kasnije, u vreme Helpa ili Hard Day’s night-a.
I’LL BE ON MY WAY – Pol, to je rani Pol.
BAD TO ME – Ja. Napisao sam to za Bilija Kremera.
IT WANT BE LONG – Napisao sam ovo na drugom albumu. To je pesma sa takozvanim eolskim kadencama kakve se javljaju u jednoj Malerovoj simfoniji. Ne znam o čemu se tu uopšte radi.
ALL MY LOVING – Pol. To je bio jedan od njegovih prvih većih hitova.
LITLLE CHILD – Obojica. To smo za čas sklepali za Ringa.
HOLD ME TIGHT – Obojica, ali uglavnom Pol.
I WANNA BE YOUR MAN – Obojica, ali uglavnom Pol…pomogao sam mu da je završi.
I’LL BE YOUR SATISFIED – Pol. To je bilo za Bilija Kremera.
LOVE OF THE LOVED – Pol. Jedna od njegovih najranijih. Mislim da je kasnije promenio reči za Sili Blek.
I’M IN LOVE – Ja. Napisao sam to za Futmost.
HELLO LITTLE GIRL – Ja. Još jedna od mojih vrlo ranih pesama koju su snimili Futmosti.
CAN’T BUY ME LOVE – Džon i Pol, ali uglavnom Pol.
FROM A WINDOW – Pol, morao bi da bude Pol. Ne mogu dobro da se setim.
LIKE DREAMERS DO – Vrlo stara Polova pesma.
AND I LOVE HER – Obojica. Prva polovina je Polova a sredine je moja.
I’LL BE BACK – Ja. Lepa melodija ali sredina je malo traljava.
WORLD WITHOUT LOVE – Pol. Napisao je ovu pesmu vrlo rano, kada je imao 16 ili 17 godina. Mislim da je kasnije promenio reči za Pitera i Gordona.
ONE AND ONE IS TWO – Pol. Ta mu je bila užasna.
I FEEL FINE – Ja. Tada je prvi put feedback snimljen na ploči. To je na samom početku pesme.
SHE’S A WOMAN – Pol. Mada sam mu pomogao oko sredine, mislim.
NO REPLY – Ja. Sećam se da je Dik Džejms došao pošto smo uradili ovu stvar i rekao :
Postajete bolji – to je sada cela priča.
Mislim da je pre toga smatrao da moje pesme lutaju malo.
I’LL FOLLOW A SUN – Pol. Lepa pesma. Jedna od njegovih ranih.
EIGHTS DAYS A WEEK – Obojica. Mislim da smo napisali ovu pesmu da bude naslovna u filmu „ Help“ koji je svojevremeno trebalo da se zove „ Eigh Arms to hold you“ Mislim da je to prava priča ali nisam siguran.
IT’S ONLY LOVE – Ja. To je jedna od mojih koje mrzim. Užasan tekst.
YESTERDAY – Pol. Uuu, ta je bila dobra.
DAY TRIPER – Ja. Mada mislim da mi je Pol pomogao oko teksta.
WE CAN WORK IT OUT – Pol, ali sredina je moja.
NORWEGIAN WOOD – Ja. Pol mi je pomogao oko teksta.
MICHELLE – Obojica. Napisao sam sredinu sa njim.
WHAT GOES ON – Ja. Vrlo stara moja pesma. Ringo i Pol su napisali novu sredinu kada smo je snimali.
IN MY LIFE – Ja. Mislim da sam pokušavao da pišem o Penny Lane kada sam je uradio. Bila je to pesma o mestima kojih sam se sećao. Hoze Felisijano je uradio lepu verziju.
RUN FOR YOU LIFE – Još jedna od onih koje nikada nisam voleo.
PAPERBACK WRITER – Pol. Mislim da sam mu nešto pomogao oko tekstova. Da, jesam. Ali, to je uglavnom Polova pesma.
ELEANOR RIGBY – Obojica. Napisao sam dobar deo teksta, oko 70 posto. Rej Čarls je napravio odličnu verziju. Fantastičnu.
HERE THERE AND EVERYWHERE – Pol. Jedna od njegovih velikih.
YELLOW SUBMARINE – Obojica. Pol je napisao zarazni refren. Pomogao sam mu sa ostalim zezalicama.
SHE SAID, SHE SAID – Napisao sam je pošto mi je Piter Fonda rekao da zna kako izgleda biti mrtav.
GOOD DAY SUNSHINE – Pol. Možda sam mu pomogao nešto oko teksta.
FOR NO ONE – Pol. Još jedna od njegovih koju mnogo volim.
AND YOU BIRD CAN SING – Ja. Još jedan užas.
DR. ROBERT – Ja. Mislim da mi je Pol pomogao oko sredine.
GOT TO GET YOU IN MY LIFE – Pol. Mislim da smo mu Džordž i ja pomogli nešto oko teksta, ali nisam siguran.
TOMORROW NEVER KNOWS – Ja. To je bila moja prva psihodelična pesma.
PENNY LANE – Pol. Pomogao sam mu oko teksta.
A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS – Pol. To je bila Polova ideja. Mislim da sam mu nešto pomogao oko reči. U stvari, jesam. Hanter Dejvis je bio tamo kada smo je radili i to je pomenuo u knjizi.
What do you see whwn you turn out the light. I can’t tell you but I know it’s mine.
To je bilo moje.
LUCY ON THE SKY WITH DIAMONDS – Ja. I još jednom ljudi, to je bio Džulijenov naslov. Nema nikakve veze sa LSD! Mislim da mi je Pol pomogao oko poslednje strofe.
GETTING BETTER – Pol. Mislim da sam mu pomogao oko nekih reči u sredini.
SHE’S LEAVING HOME – Obojica. Pol je imao osnovnu ideju, ali svi stihovi poput „We sacrified most of our life….we gave her everything money could buy…never a thought for ourselves“ to su bile stvari koje je Mimi (Lenonova tetka koja ga je podigla) govorila. Bilo je to lako napisati.
BEING FOR A BENEFIT OF MR.KITE – Uzeo sam neke reči sa starog cirkuskog postera. Imam ga u mojoj sobi za bilijar. Priča da „Henry the horse“ znači heroin je obična glupost.
WHEN I’M SIXTY FOUR – Pol. Mislim da sam mu pomogao oko nekih reči kao što su „Vera, Chuk and Dave“ i „Doing the garden, digging the weeds“
GOOD MORNING, GOOD MORNING – Ja. Malo zapetljano ali ima lepe reči.
DAY IN THE LIFE – Obojica. Ja sam napisao sve do „Woke up, fell out of bed“ i mislim da je Pol napisao „I’d love to tutn you on“. Ideju sam dobio iz članka u Dejli Miroru o četiri hiljada rupa u Blekburnu.
BABE YOU ARE A RICH MAN – Obojica. U stvari, samo smo zalepili sve posebne pesme kao u „A Day in life“
I AM THE WALRUS – Ja. Volim ovu pesmu. Bilo je to vreme kada sam napadao Hari Krišnu i ostalo. Nisam promenio mišljenje.
MAGICAL MISTERY TOUR – Pol. Pomogao sam mu nešto oko teksta.
HEY JUDE – Pol. To je njegova najbolja pesma. Započeta je kao pesma o mom sinu Džulijenu kada je Pol išao da ga poseti. Onda je okrenuta u „Hey Jude“. Uvek sam mislio da je o meni i Yoko, ali Pol kaže da je o njemu i o njegovoj.
REVOLUTION – Ja. Nije trebalo da stavim taj stih o Maou. Baš sam završavao pesmu u studiju kada sam ga ubacio.
BACK IN THE USSR – Pol. Možda sam mu malo pomogao, ali mislim da nije tako.
HAPPINESS IS A WARM GUN – Ja. To je još jedna od onih koje volim. Kažu da je to pesma o drogama, ali je više o rock’n’rollu nego o drogama. To je neka vrsta istorije rock’n’rolla. Naslov sam uzeo iz jednog američkog magazina o puškama. Ne znam zašto ljudi pričaju da je to igla za heroin. Samo sam jednom video kako je to neko radio sa iglom i više to ne bih mogao ni da vidim.
ROCKY RACOON – Pol. Možda sam mu pomogao oko nekih reči ali nisam siguran.
WHY DON’T WE DO IT ON THE ROAD – Pol. Jedna od njegovih najboljih.
JULIA – Ja. Joko mi je nešto pomogla.
BIRTHDAY – Obojica. Napisali smo je u studiju.
SAXY SADIE – Ja. Ta je bila o Maharišiju.
EVERYBODY’S GOT SOMETHING TO HIDE – Ja. Fets Domingo je uradio odličnu verziju.
BECOUSE – ja. Bio je to užasan aranžman. Nešto kao Betovenova Peta naopačke.
ACROSS THE UNIVERSE – Ja. Jedna od mojih najboljih pesama. Ne od najboljih snimaka, ali mi se sviđa tekst.
Lenon je nabrojao i pesme koje su on, Pol ili zajedno napisali ali nije imao ništa posebno da doda:
Lenon:
There’s a place; This boy; All I’ve got to do; Not a second time; You can’t do that; A Hard day’s night; I should have know better; If I fell; I’m Happy just to dance with you; Tell me why; Anytime at all; I’ll Cry instead; When I’m ger home; I’m a looser; I don’t want to spoil the party; Ticket to ride; Yes, It is; You’ve got to hide your love away; You’re going to lose that girl; Rain; I’m only sleeping; Strawberry fields forever; All you need is love; Dear Prudence; Glass Onion; Bungalow Bill; I’m so tired; Yer blues; Cry baby Cry; Revolution no.9; Goodnight; Ballad of John and Yoko; Come together; I want you(She’s so heavy; Mean Mr.Mustard; Polythene Pam; One after 909; Hey Bulldog; Don’t let me down; You known my name; Sun king; Dig a Pony; Dig it;
Mekartni:
I saw she standing there; Tip of my tongue; I’ll keep you satisfied; Nobady I known; Things we said tonight; Don’t want to see you again; I’m down; The night before; Another Girl; Tell me what you see; I’ve just seen your face; That means a lot; You wan’t see me; I’m looking through you; Woman; Sgt.Pepper’s lonely hearts club band; Fixing a hole; Lovely Rita; Hello Goodbye; Your mother should known; Fool on the hill; Step inside love; Obladi Oblada; Martha my dear; Blackbird; I will; Mothet nature’s son; Helter skelter; Honey pie; Lady Madonna; All together now; Ger back; Let it be; Maxwell’s silver hammer; Oh Darling; You never give me your money; She came in through a bathroom window; Golden slumbers; Carry that weight; The end; Her majesty; Two of us; The long and winding road;
Zajedno:
I’ll get you; I want to hold your hand; Baby’s in black; Every litlle thing; What you’re doing; Drive my car; The word; I’ve got a feeling;