Ulogujte se / Kreirajte profil

Oscar /2000-2010/ za najbolji film godine

oscar

Ovo je mala retrospektiva najboljih filmova u prošloj dekadi koji su dobili Oscara. I pored toga što žiri Akademije tvrdi da standari za najbolji film ne postoje, ipak mogu da se naslute neki trendovi. Od 1927 godine 39%  Oscara je pripalo  dramama, 16%  za  istorijsko-epske filmove, 14%  komedijama, 11%  mjuziklima, 8%  ratnim filmovima i 5%  akcionim-avanturističkim, kaubojskim i kriminalnim filmovima.

01best-pic-gladiator4

Gladiator (2000)

5 Oscara, uključujući i Oscar za najbolju glavnu mušku ulogu, Russell Crowu. Film je dobio i glavnu nagradu Golden Globe i BAFT-a.

02best-pic-beautiful-mind2

A Beautiful Mind (2001)

Film u kome Russel Crowe glumi glavnu ulogu dobija Oscara dve godine za redom. ‘Mind’ je dobio 4 Oscara, kao i Oscar za režiju, Ron Howardu.

03best-pic-chicago1

Chicago (2002)

Sa Broadway-ja na filmsko platno i Oscar za najbolji film.  Chicago je prvi mjuzikl koji je dobio Oscara posle  Oliver! iz 1968.godine. Chicago je dobio 8 Oscara,kao  i Oscar za najbolju žensku sporednu ulogu, Catherine Zeta-Jones.

05best-pic-lord-rings4

The Lord of the Rings: The Return of the King (2003)

Zadnji film iz trilogije Peter Jacksona je bio nominovan za 11 Oscara i dobio 11 Oscara  kao i Ben-Hur /11/ nominovan za 12/ i Titanic /11/ nominovan za 14 Oscara.

06best-pic-million-dollar2

Million Dollar Baby (2004)

Clint Eastwoodov Million Dollar Baby je prvo dobio Golden Globe i BAFTA. Hilary Swank je dobila Oscara za glavnu žensku ulogu, a Morgan Freeman za sporednu mušku ulogu. Clint Eastwood za režiju.

07best-pic-crash1

Crash (2005)

Crash je dobio Oscara pobedivši favorita  Brokeback Mountain za najbolji film. Dobio je jos 2 Oscara – za originalni scenario i Oscar za montažu.

The Departed (2006)

Rimejk Hong  Kongskog filma Infernal Affairs iz 2002. Film je dobio jos 2 Oscara za najbolji adaptirani scenario i Oscar za montažu.

09best-pic-country2

No Country for Old Men (2007)

Režija braće Coen po romanu Cormac McCarthyja,  No Country for Old Man je dobio 4 Oscara, kao i Oscar za mušku sporednu ulogu.

10best-pic-slumdog-millionaire1

Slumdog Millionaire (2008)

Slumdog Millionaire je dominirao na 81 Academiji. Od 10 nominacija , dobio je 8 Oscara. Interesantan je podatak da su Slumdog i Return of the King jedini filmovi koji su dobili Oscara za najbolji film u ovoj dekadi /2000-2009/ a da nisu imali nijednu nominaciju za Oscara za glavne i sporedne uloge.

558584354b9246ea6b7a0695992831_extreme

2010?

Da li će to biti borba Davida protiv Golijata?

Avatar

Avatar / James Cameron, Jon Landau

The Blind Side

The Blind Side / Gil Netter, Andrew A. Kosove. Broderick Johnson

35218
District 9 / Peter Jackson, Carolynne Cunningham

35219

An Education / Finola Dwyer,  Amanda Posey

35220
The Hurt Locker / Kathryn Bigelow, Mark Boal, Nicolas Chartier, Greg Shapiro

35221
Inglourious Basterds / Lawrence Bender

35222
Precious: Based on the Novel ‘Push’ by Sapphire / Lee Daniels, Sarah Siegel-Magness, Gary Magness

35223

A Serious Man / Joel Coen, Ethan Coen

35224
Up / Jonas Rivera

35225
Up in the Air /
Daniel Dubiecki, Ivan Reitman, Jason Reitman

Dodatak : Annie Leibovitz za Vanity Fair

The Visionary

James Cameron with His Fusion 3-D camera

One Film Together: Avatar (2009).

actors-directors-1003-01

The Battle-Scarred

Kathryn Bigelow with Jeremy Renner

One film together: The Hurt Locker (2009).

actors-directors-1003-02

The Romantics

Pedro Almodóvar with Penélope Cruz

Four films together: Live Flesh (1997), All About My Mother (1999), Volver (2006), and Broken Embraces (2009).

actors-directors-1003-03

The Real Deal

Lee Daniels with Mo’Nique and Gabourey Sidibe

One film together: Precious: Based on the Novel Push by Sapphire (2009).

actors-directors-1003-04

The Sprites

Peter Jackson with Saoirse Ronan

One film together: The Lovely Bones (2009).

actors-directors-1003-05

The Trouble Girls

Lone Scherfig with Carey Mulligan

One film together: An Education (2009).

actors-directors-1003-06 

The Hellions

Quentin Tarantino with Christoph Waltz

One film together: Inglourious Basterds (2009).

actors-directors-1003-07

The Beautiful People

Tom Ford with Colin Firth and Julianne Moore

One film together: A Single Man (2009).

actors-directors-1003-08

The Juke-Jointers

Scott Cooper with Jeff Bridges

One film together: Crazy Heart (2009).

actors-directors-1003-09

The Pot Stirrers

Nora Ephron with Meryl Streep

Three films together: Silkwood (1983) and Heartburn (1986) with Ephron as writer, and Julie & Julia (2009) with Ephron as writer-director.

actors-directors-1003-10

The Best Buds

Todd Phillips (second from right) with Zach Galifianakis, Ed Helms, and Bradley Cooper

One film together: The Hangover (2009).

actors-directors-1003-11

 

Oscare su dobili :

slide_5301_72760_large

slide_5300_72813_large

slide_5301_72802_large

slide_5301_72809_large

slide_5300_72788_large

slide_5300_72758_large

slide_5300_72815_large

slide_5301_72799_large

25 komentara na tekst Oscar /2000-2010/ za najbolji film godine

  1. Boban Savković

    07/03/2010 at 00:50

    Строго поверљиво о Оскару

    Да ли ће научнофантастични филм „Аватар” Џејмса Камерона освојити Оскара за најбољи филм и да ли ће Кетрин Бигелоу, редитељка драме „Катанац за бол” бити прва дама награђена признањем за најбољу режију знаће се вечерас током ноћи, када ће у Кодак театру у Лос Анђелесу бити одржана 82. додела Оскара.

    Иако је ове године десет дела номиновано за најбољи филм, највише шанси за освајање Оскара у овој категорији кладионичари дају филмовима „Аватар” и „Катанац за бол” (оба имају по девет номинација), чије су шансе 11 према осам, односно четири према шест. Међу глумцима за главне улоге, кладионичари дају убедљиву предност Сандри Булоки Џефу Бриџису.

    Компанија PricewaterhouseCoopers (PwC) ове године по 76. пут, у име америчке Академије за филмску уметност и науку, броји гласове за доделу чувене филмске награде Оскар. Процесом пребројавања гласова за 82. доделу Оскара руководе представници ове компаније Бред Олтманс и Рик Росас и биће једини на свету који ће знати имена добитника Оскара пре вечерашње церемоније доделе.
    „Већ 76 година поверење и интегритет су основ за нашу сарадњу са
    компанијом PwC и надам се да ћемо и у годинама које долазе заједно са њом славити најбоља достигнућа филмске индустрије”, сматра Том Шерак, председник aкадемије.
    Већ 76 година процес бројања гласова за Оскара је остао исти и до сада није било никаквог „цурења информација” о добитницима. Ове године, први пут од 1943. године, број номинованих дела за Оскара за најбољи филм је са пет повећан на десет, а победник ће бити изабран помоћу система преференцијалног гласања.

    „Иако су се правила гласања за најбољи филм променила наши циљеви остају исти – осигуравање тачности, објективности и поверљивости у процесу гласања”, изјавио је Бед Олтманс, који руководи процесом гласања за Оскара. Како би постигли ове циљеве Олтманс и Росас предводе тим рачуновођа који раде на овом пројекту са тајне локације. Како би се осигурао највиши ниво тачности и поузданости процеса гласања гласoви се ручно пребројавају.

    Гласачки листићи за финално гласање послати су 10. фебруара на адресе 5.777 чланова академије са правом гласа, попуњени листићи оних који су желели да гласају враћени су академији до 2. марта 2010. и затим прослеђени компанији PwC.

    Руководиоци процеса гласања компаније PwC ручно слажу све гласачке листиће. Као део мера предострожности припремају се два идентична сета коверата у којима се налазе имена добитника које двојица руководилаца процесом гласања одвојеним и тајним рутама доносе до Кодак театра у којем се одржава церемонија доделе Оскара. Као још једна мера безбедности је и та да су Олтманс и Росас у обавези и да запамте имена свих добитника по категоријама.

    Идентитет добитника Оскара чува се у тајности до објаве на
    церемонији доделе награда која се уживо преноси на телевизији. Током церемоније доделе Олтман и Росас, праћени обезбеђењем, стоје иза сцене у Кодак театру и коверте са именима награђених дају презентерима награда пред њихов излазак на сцену.

    Према расположивим подацима PwC компаније у протеклих 76 година пребројано је више од 450.000 гласачких листића, и употребљено је више од 2.500 коверата са именима добитника Оскара. Током целокупног гласања за једну доделу Оскара, тим запослених у компанији PwC утроши око 1.700 сати рада, седам дана је потребно да би се пребројали гласови за све номинације, а три дана се броје финални гласови који одлучују о именима аутора и дела који бивају награђени познатом позлаћеном статуетом.

    Иван Аранђеловић

  2. Snezana Moracic

    07/03/2010 at 01:40

    ‘katanac za bol’, ah ja ne bih rekla, mislim da su ranije nasi prevodioci, onaj bracni par carina bili mudriji od ovih sadasnjih, pa su naslove ustvari sami ‘izmisljali’ na osnovu sadrzaja filma, ovi ‘sadasnji’ prevode bukvalno, a trebalo bi da konsultuju ponekad i slang dict.

    nemam ideju koja bi bio prevod adekvatan, trebalo bi da ga nekako ‘primenim’ ali katanac za bol mi je rogobatan.

    ponekad se Akademija ume underdoga da nagradi, pa napravi iznenadjenje, da baš ne bude očekivani meč david vs golijat.
    gledala sam sve filmove, osim ‘The Blind Side’, ne mogu nikako racionalno da nateram sebe da gledam sandru b.

    jedini film sa ovog spiska koji neće /zbog socijalne teme koja nikako ne odgovara ovoj jezivoj ekonomskoj situaciji/ da dobije Oscara , a trebalo bi, je Precious.

    što reče m. musto iz the village voice, ovaj film vas pogodi u glavu kao onaj televizor koji je Mo’Nique bacila niz stepenice na ćerku sa bebom u naručju.

    baš tako je mučan i bolan.

    a jos ako i Mo’Nique ne dobije Oscara za najbolju sporednu ulogu, onda zaista postoji rasizam na Akademiji. znam ja da su takve emocije lako glumljive i da tu nema ‘lejera’, ali ipak, sjajna je iako film nije 10, čak mi ni kraj ne dopada, opet…
    bolji je od ‘color purple’.

    ali se bojim da će ipak da dobije fantazmagorična ekstravagancija, nije joj dosta na stotine miliona koliko je zaradila.

  3. Amika

    07/03/2010 at 01:40

    Sudeći po slikama, ja glasam da Oskara ponovo dobije Chicago (2002)i Catherine Zeta-Jones. I nad Megan se nadje Fox…

  4. Bojan

    07/03/2010 at 14:10

    Amika, potvrdjujem. Od ponudjenih na slici, ne samo Zeta nego i Thandie Newton, ustvari i Hilary Swank.

    Elem, uhvatim nocas (nazalost samo drugu polovinu, negde od pola tri) filma The Grapes of Wrath, najboljeg Fordovog dela i jednog od najboljih filmova u poznatom delu univerzuma. Posle sto godina.

    Mislim da su i tom filmu izmakli silni Oskari. Ali je greota stvarno da istu nagradu nose filmovi poput ovog, i ove animirano-CGI reklame i kojesta. Doskovno je svaki dijalog i svaki kadar tog filma vredniji od icega sto se pojavilo poslednjih deceniju-dve. Mada gledam Oskara uvek, tojest onaj ulazak i glumice, a nominovana ostvarenja odavno ne pamtim vise. Sta uhvatim, to je to. Ove godine bih voleo da dobije nesto onaj film Crazy Heart sa Bridzisom, tema mi je dobra i na nevidjeno mislim da je film dobar. Od ovih nabrojanih laureata, Crash mi je nekako najdrazi (steta sto House of Sand and Fog nije dobio nista, ili jeste a ne secam se)

  5. Snezana Moracic

    07/03/2010 at 14:19

    eh, da. zaboravila sam samo da spomenem beskrajno sarmantan ‘education’ – ‘Action is character. If we never did anything…we wouldn’t be anybody.’ ili ostati u sivoj dosadi koja je i pored obrazovanja izgleda neminovna, to bi bila sustina filma, ako se zapostavi obrazovanje kao predmet diskusije i koliko toga dobrog nosi ta duhovna hrana.
    mislim, kako odoleti ranim 60-tim i to jos u parizu i londonu, kada se ‘govorio’ francuski, kao sada sto srpski intelektualci ‘govore’ engleski.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ua_ODg0FmzQ&feature=related

    mislim da sam od Lone Scherfiga , rezisera , gledala samo jos jedan film, isto tako beskrajno leprsav, sarmantan ‘italian for beginners’
    ‘education’ definitivno nije film za Oscara, kao ni ‘up in the air’, ‘up’, ‘a serious man’…

  6. Snezana Moracic

    07/03/2010 at 14:27

    ‘crazy heart’ da je bolje napravljen bio bi odlican prilog ovoj prilicno neinteresantnoj listi.

    ‘crazy heart’ je ovogodisnji proislogodisnji ‘the wrestler’, ali losiji, neuverljiviji.

    dude je bio prilicno solidan, mada je meni citavo vreme pred ocima bio Kris Kristofferson.
    maggie gyllenhaal kao i uvek drazesno simpaticna, a colin farrell sve gori i gori.

    oscar je divan vasar tastine, ne propustam ga, to mu dodje kao tradicija.

  7. Bojan

    07/03/2010 at 14:40

    Pa i mislim da je Crazy Heart radjen da kao omaz Krisu (da li on tu ima neki auotrski udeo, citao sam neku ranu onako sneak preview, ali sad me mrzi da trazim). Dobra ti komparacija sa Wrestler-om, to je taj talas i film puca na tu taktiku sigurno. Kad pomenu Megi, jesi gledala GENIJALNI film Strip Search od pre koju godinu? Sidni Lamet je stvarno car a ovaj film je onako supstrat te njegove rediteljske skole, mali i kamerni a prica da te baci sa stolice, ustvari ovih poslednjih godina se i trudim da gledam samo te filmove koji nisu optereceni jurnjavom za nagradama i profitom nego onako k’o Dilanovi albumi :D, spakovani i dati ljudima pa ko voli, nek uskoci na voznju.

    Uhvatio sam i jednu odlicnu mockumentary-komediju Bridzisovu nedavno isto noviju, evo sa’cu ti baciti link, ustvari evo ga odma’:

    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Amateurs

    PS Kad rece vasar tastine, odlicna stvar oko Oskara mi je to sto se negde mesec dana svi bave time kao da im zivot zavisi od toga ko ce koju nagradu dobiti or not, a vec u utorak ujutru bude “Oscar who”? 😀

  8. Moca

    07/03/2010 at 14:48

    ja još uvek ne verujem da je slumdog millionaire dobio oskara.

    slab je izbor. ima velikih filmova koji nisu dovoljno dobri, a ima i dobrih koji nisu dovoljno veliki. nešto mi se čini da će bivša žena spojiti te dve tačke i uzeti sve… ispred bivšeg muža.
    alimony 🙂

  9. Bojan

    07/03/2010 at 14:55

    Pa i bio bi red, Ketrin je uvek bila reditelj i to autor sto u Olivudu nije bas svakodnevica, a ovaj je vec jeziv sa svojim “a da SAD vidite efekte kakvih NIKAD ranije film nije video”. Ali cenim da ce Avatar pokupiti dosta, mada moram priznati da histerija nije ni izbliza iritantna kao s Titanikom pritom ovoga puta je covecanstvo postedjeno saundtreka Selin Dion a to je korak napred

  10. Bojan

    07/03/2010 at 15:02

    Ustvari ima jos nesto. Film se demokratizovao kao medij i to je dobra vest. Holivud kao hegemon vise ne postoji u tom smislu, ovo je samo dinosaurus koji mlati repom. Jer danas su svi autori, tehnologija je napredovala utoliko da genijalnog reditelja mozes naci i na nekom opskurnom spotu aploudovanom na Jutjubu. Cak i u tim budzetnim konstelacijama gde je film prvredna grana, Holivudu vec Daleki istok mrsi racune jer je poceo da izbacuje te CGI-filmove koji osvajaju trzista svuda vec (evo gledaj kod nas, svako malo je neki film iz Kine ili Japana, i to od tih najopskurnijih fanovskih zanrova, mangi i kojecega, pa do ozbiljnih veljkobulajicevskih mastodonata).

    A o indie-filmu da ne govorimo, prave ga svuda, svi. Dokumentarci su tek eksplodirali i ima odlicnih, a ono sto je nekad bio film, sad je televizija (serije se prave potpuno filmskom naracijom i filmskim tehnikama sto je bilo nezamislivo do polovine devedesetih). I sve su veci i buzeti ali i profiti TV-serija i sve veci deo Holivuda ide tamo (evo bezmalo u svakoj jacoj TV-seriji nastupi neko iz A-list ekipe, da li kao recurring, cameo ili stalni clan sto se isto ranije dogadjalo tek izuzetno).

  11. Snezana Moracic

    07/03/2010 at 17:38

    moram da prijavim i dva vrlo dobra filma :
    the prophet jacques audiarda, koga s pravom zovu francuski scorsese, meni se film dopao, verovatno zato sto i volim takve filmove, i naravno, michael haneke, ma sve od njega volim, /the white ribbon’., cak i onaj remake ‘funny games’
    ‘cache’ mi je bas visoko na listi.

    p.s.
    ‘antihrist’, gde je anamnesis ?koji je to film-filmcina, onako ‘visoko stilozovano’ putovanje u pakao, jednostavno te proganja.
    ova mala digresija je izazvana hanekeom.

    p.p.s.
    bojane,
    ma kakav kris kristofferson, on nikada nije imao takve padove, a osim toga imao je prelepu ritu coolidge, sada cu da pustim ‘ your love keeps lifting me higher and higher’…kakav bre kris, pa on je gospodin sa pedigreom.

  12. Bojan

    07/03/2010 at 18:45

    Bolje pusti Me and Bobby McGee 😀 (ima isto verzija Krisa i Rite, ona peva zensku varijantu prve, a on musku druge strofe). Nego, jasno,nisam mislio ‘omaz Krisu’ u smislu biopic o Krisu, posto i ne znam da je njegova karijera imala ikad ista osim uspona, pa covek je zvezda vec gotovo pola veka, i to i muzicka i filmska, nego reko’ ono, to je ta poetika njegova. I kad slusas Dilana, Kinkstera ili Merla, ili Vilija Nelsona ili kog vec od tih likova, sve je neki down, i veterani propale karijere, a oni megazvezde i multimilioneri.

    Nego kad vec pomenuh Bobi Mgi :),
    meni ovo najdraza verzija i mislim da je za njega ustvari najbolje i napisana, Kiler naravno. Uz sav respekt i Dzenis i Krisu i Riti ali OVO je ta verzija s kojom je Bobby McGee ustvari prebacena u format bigger-than-life-movie:
    http://www.youtube.com/watch?v=0JBM0-Z1CiQ

    and I’d trade all of my tomorrows for a single yesterday

    niko ovo ne ume da kaze k’o Dzeri

  13. Amika

    07/03/2010 at 23:21

    Ko ће добити Оскара?

    Својевремено, питали Богдана Тирнанића како успева да погоди шта ће се десити?
    Знате, каже он, ја сам новинар, хоћу да привучем пажњу и увек бирам најгору варијанту, а она се и догоди…

    По том провереном рецепту, погађам: највише Оскара, оне главне – Аватар.

  14. Snezana Moracic

    08/03/2010 at 20:46

    DODALI smo jos neke fotografije, od annie leibovitz, i naravno glavne dobitnike.

    prokomentarisala bih Oscar za najbolji strani film – El secreto de sus ojos / The Secret in Their Eyes.
    propustila sam ‘ajami’ izraelski i ‘the milk of sorrow’ peruanski, tako da na osnovu samo tri odgledana filma, inace sva tri sa prestiznim nagradama i buzzom da su u konkurenciji, malo sam iznenadjena da je Akademiju jedna krajnje bajkovita prica sa bajkovitim krajem izmamila emocije?
    kada kazem ‘bajkovita’ ne mislim na onu bajkovitost avatara ili alise u zemlji cuda ili panovog lavirinta, vec na onu ‘posle dugo trazenja/cekanja nasli su se i ziveli srecno, dugo i zadovoljno.’
    zaplet je krajnje trivijalan i prilicno ‘staromodan’ cak i za sedamdesete godine u argentini.
    dve ljubavne price koje se desavaju i razresavaju posle 25 godina.

    ne znam / retoricko pitanje/sta to dva odlicna filma, koja su ako ne bolja, a ono u nekom rangu sa ‘hurt lockerom’ : ‘the white ribbon’ i ‘prophet’ nemaju? pogotovu crno-beli, stilizovan ‘the white ribbon’ sa zastrasujucim radjanjem hitlerove omladine, ili brutalno surov, u maniru jednog ‘goodfellas’, ‘prophet’.

    ali ne, akademija se odlucila za razvucenu, nerealnu, zastarelu ljubavnu pricu.

    sandru, tu nesnosnu ‘miss congeniality’ ne smem ni da spomenem, mnogo bih lakse podnela i notornu, nista manje iritirajucu, ali uvek solidno korektnu meryl streep.

  15. Bojan

    09/03/2010 at 00:21

    Sneki, gledao back to back 😀 (imao nocas nekog .doc-posla i reko’ ajde da bacim pogled na glumice 🙂 a uhvatih dobar deo). I sve cekam da neko nesto kaze. Ne znam, standardna parada. Simpaticno uvek. Ne mogu o filmovima jer tek treba da vidim vecinu toga (fala za ove tip-ove za foreign-nagrade) ali mi danas jedna cudna simbolika ne da mira. Komedijant Slucaj koji ni Crnjanski kao autor sintagme ne bi bolje udesio. Daniel Ellsberg, svakako najbitnija istorijska licnost so far koja je pohodila tu manifestaciju, i stvar se zavrsi sa onako blesavom Ketrininom patetikom o hrabrim muskarcima i zenama u uniformi (Ketrin jeste talentovana i lepa zena, ali uvek mi u njoj cucao neki mali Rambo koji je nocas podivljao). Ali KAZI za Elzberga (obaska sto pola prisutnih nije znalo o kome se radi). Druga polovina je najkvarniji Holivud liboski. Da je Bus na vlasti i dalje, prvi bi istracavao Son Pen na binu da najostrije protestuje protiv Iraka i vice bring ’em home ali sad moze kad njihova partija vodi rat (agresiju na zemlju koja nije nicim ugrozila SAD, i devastirana je uz smrt stotina hiljada nevinih civila a pretvorena u pakao cija su jedna strana okupatori a druga ekstremni islamisti).

    Up-side, lepo je bilo videti neke veterane, lep omaz su dobili i pokojni glumci/glumice/pisci/reditelji, John Hughes pogotovo). Naravno, neke glumice uvek volim da vidim u bilo kom izdanju :D.

    PS Stiv Martin je vec household-name oko ceremonijal-majstorske uloge ali mi Boldvin nekako nije legao. Mozda bi mogli da iz naftalina izvade Whoopie i Bilija, oni su uvek OK, a i Dzon Stuart pre neku god nije bio los

  16. Moca

    09/03/2010 at 00:23

    sramota ih je bilo da daju oskara meril strip. mirenova je skoro dobila, ova mala mulligan je još mlada, ima vremena za nju…i tako ostaje ili sandra bulok ili ona crnkinja iz precious. ko zna koji je to fazon. ja bih ga dao mulliganovoj.

    elem, znao sam da će avatar da pukne, možda je to i neka poruka akademije da se previše otišlo sa tim cgi i ostalim efektima, i da treba to malo zauzdati, a dati podsticaj malim, običnim filmovima. meni drago zbog hurt lockera, mislim da je vrlodobar film.

    i jeremy renner je, kao i mnogi pre njega, ostao kratkih rukava zbog toga što je trebalo nagraditi Dude-a za životno delo. a i izvisio je rourke prošli put, pa i to ispravljaju.

    waltz očekivano.

  17. Bojan

    09/03/2010 at 00:24

    PPS

    Nego rekoh li ja za Dzefa?

    Inace, Sandra mi uvek bila ekstra simpa, ne znam zasto, nije neka riba a ni preterano kompleksna glumica. Jednostavno simpaticna. Meril Strip je gl. zenska uloga u nekoliko meni najdrazih (i verovatno najvecih) filmova snimljenih za mog zivota i okolo, tako da ne mogu da je ne branim. Odlicna glumica i, cini mi se, sasvim pristojna osoba, unlike the most of the business

  18. Moca

    09/03/2010 at 02:06

    ne znam šta ima Sneki protiv Merilke, meni je ona već dugo broj 1, i nikad mi nije bila iritirajuća, čak naprotiv. sad već skoro da je doživljavam ko kevu.

  19. Bojan

    09/03/2010 at 02:26

    sad već skoro da je doživljavam ko kevu.

    😀

    Ma da, bre, bas zena skroz na mestu. Ali cenim da je previse un-posh pa zato garant :D. Kad bih pogadjao izdaleka, pikirao bih Mirenovu kao Sneki’s fave od te generacije (btw, isto genijalna glumica, i bas full of character sto kazu, i to ona klasika, ‘ladno je taj njeni ruski plemicki hipness u Britaniji na svome).

  20. Snezana Moracic

    09/03/2010 at 13:58

    moracu da budem oprezna : nekako mi je aseksualna i uvek ista, menja samo naglaske, ekspresija lica ostaje ista, nazalost, cak mi se najvise dopala u the devil wears prada, tu vec nije mogla mnogo da ‘levitira’…out of africa je ona upropastila. uvek solidna i uvek predvidljiva, pa zato i dosadna.

    moj izbor su ‘miz’seksepilna, ali seks-e-pilna, odlicna helen mirren kojoj godine samo idu i prilog i judi dench, i ona zna da zaiskri,/’nine’/
    e to su glumice. priblizava im se drazesna susan sarandon.

  21. Bojan

    09/03/2010 at 14:33

    Pa jeste Meril aseksualna, tojest bas ima taj sredovecni housewife-imidz jos od ranih uloga (mozda u LOvcu ne, ali nije ni u tom filmu neki vamp nego vise a girl next-door). Miren, opet, znam da ima taj appeal o kojem pricas tojest saznao sam iz filmova da se neke generacije starije od moje loze na Miren. Da li je u ranoj fazi bila bomba, ne znam mada ne lici. I to sam video samo u britanskim sitkomima, ustvari, nisam cuo nigde kod nas.

    Dzudi Denc ne znam kako zaboravih, a mogao sam iz aviona da pogodim da ti je favorit.

    Sarandon je i meni uvek bila sex on legs u onim mladjim ulogama pa sve donedavno, sad joj vec vise to ne stoji jer zena je bezmalo senor citizen. Mozda ustvari bude neka Loren za Amere.

    Nego znas ko mi je super od tih starijih glumica (iz heyday, naravno, sad je vec gospodja dostojsnstveno u godinama). Ana Karina, tamo sezdesetih. Ladno je u ligi Brizit i ekipe, tojest onako suptilnije lepa zena. Greota sto je ostala u tom hermeticnom krugu kao muza onog opskurnjaka Godara.

  22. Snežana Moračić

    10/03/2010 at 00:27

    ma ne shvatas uopste o cemu pricam niti razumes taj seksepil.
    recimo taj neki seksepil je s godinama IZGUBILA Catherine Deneuve, a dobila Isabelle Huper, sto nije slucaj sa Susan Sarandon, kao i sa Helen Mirren. Sofia Lauren ga nikad nije izgubila a tvoja BB JESTE, kao Jeanne Moreau
    Judi Dench je ovde vise spomenuta zbog MStreep.

    ni Julie Christie NIJE, znaci i ona se pridruzila seksepilnoj grupi.

    shvatas li sada te nijanse?
    nema tu crno-belo.

    da se vratim Oscaru, neizbezno je bilo da onaj ‘nemac’ dobije Oscara, prava mala kompleksna uloga, medjutim Stanley Tucci je bio izvrstan, izvrstan u ‘Lovely Bones’, koja divna transformacija…izgleda da osim komentara koja je glumica jos uvek ‘hot’ a koja nije, niko , sem mene, ovako u fragmentima, ne prica o filmovima. cak ni mika!

    pa mogli smo da opletemo po nigerijskom pitanju u ‘district 9’

  23. Bojan

    10/03/2010 at 00:35

    Ej pa naravno da ne razumem, I’m a boy, you’re a girl :), ne bi ni bilo normalno da dozivljavamo glumice na isti nacin, I guess 😉

    Oko filmova sam se ogradio vec, ne mogu da pricam kad vecinu nisam video a blurb-ove sam pohvatao prerano pa mi se nesto nisu ni gledali ni Distrikt ni ovaj Ketrinin a pogotovo Avatar

  24. Bojan

    10/03/2010 at 00:38

    Evo meni je recimo Dzuli Endruz daleko appeal-nija iz tog vremena od ovih tvojih, Mirenovu ne mogu ni da zamislim u toj nekoj roli a Denc se i ne secam osim kao grayish short-haired grandmotherly figure
    😀

    Mislim znam za njihove ranije uloge ali ih uopste ne dozivljavam iz tog vremena kao Brizit ili Sofiju koje mogu da se zbabaju jos sto puta a uvek cu prvo da se setim, ne znam, Le Mepris-a i Sedam Godina vernosti

  25. Bojan

    10/03/2010 at 00:48

    PS htedoh da kazem, Sofija je DANAS (uz, jasno, odmak od hotness-a, mislim zena ima 75) ISTA TA Sofija od pre pola veka. Za Brizit ne znam, doduse, ona se povukla davno mada se jeste promenila jos tkom aktivne glume, tojest promenila joj se pojava i fizicki i ovako – od potpunog specijalnog efekta iz onih ranih filmova postala je (lepa) zena nekih 30ih i 40ih ili dokle je vec glumila, obaska sto su tada godine isle jednu generaciju unapred u odnosu na danas, pogotovo kod glumica (tadasnje 40s su bile danasnje 50s recimo, ustvari onda je zena vec posle 25 ulazila u neku sredovecnost sto je danas potpuno neverovatno)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *